Najlepsze wyniki

Najlepsze wyniki

niedziela, 13 września 2009

Tydzień na parkiecie

Odpowiadając na własne zapotrzebowanie dokumentowania i rozliczania transakcji w celu późniejszej oceny ich trafności postanowiłem wprowadzić "pamiętniczek". Każdy wpis powinien być podsumowaniem tygodnia wraz z komentarzem do transakcji (oczywiście pomijam tu komentowanie scalpingu).
Podsumowanie tygodnia:

  1. Sprzedaż MIL 5.15 - zysk 294.96 zł;
  2. Sprzedaż GTN 8.7 - zysk153.60 zł;
  3. Zamknięcie SL 2 shortów na Wig 20 - zysk łącznie 850 zł (420 + 430 zł);
  4. Pkty swapowe za 3 pozycje EUR/RON - zysk łącznie 181.42 zł;
  5. SL na USD/PLN - strata łącznie 419 zł;

Wynik na transakcjach - 1060.98zł

Reasumując, ten tydzień upłynął mi pod znakiem krótkich pozycji, z których większość udało mi się zamknąć z zyskiem. Wyjątek stanowił dolar, którego osłabienie wobec euro (nowe szczyty na amerykańskich parkietach) przełożyło się na osłabienie wobec złotego. Wzrosty na amerykańskich parkietach powinny pociągnąć wzrosty a GPW. Niestety (lub na szczęście dla mnie) nasz rynek został "utopiony" przez kurs złotego wobec tzw mojors (EUR, CHF, GBP, USD-który ostatecznie również wzmocnił się w końcówce tygodnia). Poza zyskiem z tradingu pojawił się pasywny przychód z mojej "lokaty" w leje rumuńskie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz