Najlepsze wyniki

Najlepsze wyniki

środa, 21 lipca 2010

EURUSD

Ciekawe rzeczy dzieją się z eurodolarem:


Po ostrym wyłamaniu dotychczasowego kanału trendu (czarna linia) kurs dotarł do poziomu 1.3027 i rozpoczęła się korekta. Długości X, Y i Z (albo dla purystów, długości rzutów) zachowują podstawowe relacje geometryczne i tak:
X/(Y+Z) = 1.5;
Z/Y = 88.6;
O słabości euro świadczy fakt, że waluty regionu, pomimo spadków eurodolara, w stosunku do euro albo się umacniają (forint, korona czeska, korona norweska i złoty) albo pozostają w konsolidacji (leja). W bardzo krótkim terminie dziwią spadki na tej parze w kontekście wczorajszych wzrostów w USA (ostatnie miesiące, to dodatnia korelacja między eurodolarem a sp500). Spadek do poziomu 1.27 nie powinien wywołać większej paniki (na poziomie 1.2716 zajdzie równość korekt - oznaczone żółtym prostokątem).

Wczoraj zająłem krótką pozycję, zatem kibicuję jeździe w dół :)

2 komentarze:

  1. Ja trzymam S od 1.2875 ale już jedną pozycję zamknąłem po tej szpili w dół na 1.2745 która teraz się wyrysowała. Drugą trzymam z TP w okolicy 1.2700

    OdpowiedzUsuń
  2. Astakos, ja wyskoczyłem przy 2750. Ale już po tym, jak zaczęło wracać do góry. Zresztą na weekend i tak zamierzałem zamknąć - stress testy europejskich banków.

    OdpowiedzUsuń